شرایط شرکت در کنفرانس

شیوه کار انجمن در دعوت از صاحب‌نظران برای شرکت در این گردهم‌آیی‌ها بر مبانی زیر استوار است:

 ۱٫    اعلام کتبی شرکت از طریق یکی از دفاتر انجمن همراه با ارسال خلاصه‌ای از نقطه ‌نظرها در باره موضوع مورد بحثباضافه یک قطعه عکس و بیوگرافی مختصر.(تایپ شده در برنامه مایکروسافت ورد و ارسال از طریق پست الکترونیکی)

۲٫    ارسال مقاله کامل (در ۲۰ صفحه یا حدود ۵۰۰۰ کلمه) که باید حداقل  چهار هفته قبل از تاریخ برگزاری به یکی از دفاتر انجمن رسیده باشد. انتظار کمیته بررسی، وجود بار علمی و ارائه نظریه‌های نو، مثبت، و مبتکرانه در مقالات می‌باشد. (تایپ شده در برنامه مایکروسافت ورد و ارسال از طریق پست الکترونیکی london  [at]   aciiran  [dot] com )

۳٫     مدت سخنرانی در چهارچوب مقاله ارائه شده، بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه و مدت لازم برای سؤال و جواب و توضیحات اضافی ۱۵ دقیقه می‌باشد که ممکن است بطور فردی و یا در قالب یک پانل انجام شود.

۴٫    زبان کنفرانس فارسی خواهد بود (. ( مگر اینکه بنا به نیاز کنفرانس، زبان دیگری هم قید شود

۵٫    مقالات ارائه شده مطابق برنامه انجمن در پایان هر گردهم‌آیی بصورت کتاب مستقل و با قید نام صاحبان مقاله چاپ و منتشر خواهد شد.

۶٫    هزینه رفت و آمد و اقامت برای شرکت در هر یک از جلسات به‌عهده شرکت‌کنندگان خواهد بود.

۷٫ انجمن پژوهشگران ایران به اطلاع می‌رساند که معمولاً در شهر محل برگزاری کنفرانس، امکان اقامت در خانه‌های مسکونی اعضا و دوستان انجمن میسر می‌باشد، که در صورت تمایل با اعلام  قبلی ، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد