از زنان مان بیآموزیم

نوشته شده توسط admin در 17 آوریل 16

شماره:      ۱۴۲/م/۳۳۶

تاریخ:       ۱۷ اسفند ۱۳۸۵

                ۸ مارس ۲۰۰۷

 

۸ مارس ۲۰۰۷

 

از زنان مان بیآموزیم.

 

جمهوری اسلامی اعلام داشته است که “امنیت ملی” به خطر افتاده است، چرا که حدود چهل نفر از زنان در جو پر از وحشت و استبداد حاکم، به نمایندگی از سوی دیگر زنان و آزادیخواهان ایران، به اعتراض برخاسته اند.

امروز اگر چه گرامیداشت ۸ مارس را زنان امنیتی و نیروی انتظامی با سرکوب بسیار گسترده برگزار کردند، ولی در عین حال حضور و مقاومت همین گروه کوچک چهل نفره نشان داد که چگونه وحشت و استیصال پیکره حکومت را در بر گرفته است.

امروز و یکبار دیگر در بیست و هشت سال گذشته زنان ما نشان دادند که پیشروان حرکت در جامعه هستند و قادرند حتی با تفاوت های فکری بسیار برای با ارزشترین خواست اولیه اِشان که “آزادی و برابری” است، با هم همصدا و همقدم شوند.

امروز زنان ما با شجاعت ایستاده اند و بدون کوچکترین اعتباری بر هیچیک از جناحهای حکومتی به دنبال آزادی، برابری و هویت ایرانی خود هستند و نمی خواهند  “امت اسلامی” باشند. آنها، با غرور و آزادگی، ارزش های انسانی خود را طلب میکنند.

امروز برای ما مردان که “نیمه دیگر” جامعه هستیم مسئولیت و وظیفه سنگینی ایجاد شده است که به کارزار بزرگ، شجاعانه و با ارزش زنان مان بپیوندیم و هر چه بیشتر آنرا حمایت کنیم، تلاش برای آزادی، زن ومرد و پیر وجوان نمی شناسد.

پیشگامان را حمایت کنیم!

 

آزادی راهی است پر پیچ و خم، بی انتها و پر از سنگلاخ، اگرهمچنان نتوانیم هموارش کنیم، بچه های ما بازهم ما را بدهکار خواهند دانست.

 

انجمن پژوهشگران ایران