«زن  زندگی  آزادی» – پژوهش

نوشته شده توسط Admin در 1 فوریه 24

بررسی گرایش های هویتی و امروز و فردای ایران

از شما دعوت میکنیم که با تکمیل این پرسشنامه به ما یاری دهید تا بتوانیم درک بهتری از اتفاقات اخیر در ایران داشته باشیم و با هم برای ساختن آینده ایران قدم برداریم. برای تکمیل پرسشنامه اسم و آدرس تماس درخواست نشده است و تکمیل پرسشنامه بیشتر از چند دقیقه از وقت با ارزش شما را نخواهد گرفت

انجمن پژوهشگران ایران در طول نزدیک به سی و دوسالِ گذشته فعالیت  خود را بر پایه شناسایی و بررسی مسائل و مشکلات ایران با نگاه و مروری بر دیروز و تاکید بر امروز و فردای ایران بنا نموده است.

 جنبش منتهی به انقلاب زن زندگی آزادی و اتفاقات و تحولات اخیر در ایران ضرورت و اهمیت این شناسایی و برنامه ریزی را بیش از پیش بر همگان نمایان ساخته است. در این راستا با دست آورد نتایج نظر سنجی که چندین سال پیش انجام داده ایم بر آن شدیم که پژوهش پیش رو را به صورت تطبیقی بررسی کرده تا بتوانیم تحولاتِ و باورهای گروه های مختلف سنی و جنسیتی و نسل جوان آن زمان و نسل جوانی که امروز در خیابان است و بر برابری و آزادی پافشاری میکند را ارزیابی نماییم.

ارزیابی تطبیقی گرایش های هویتی ایرانیان بدین دلیل حائز اهمیت است که در چهل و چهار سال گذشته تلاش نظام اسلامی به جایگزینی هویت شیعی در مقابل هویت ایرانیان خاصه در نقاط مختلف ایران با گوناگونی دینی، زبانی و فرهنگی بوده است.

این مطالعه و بررسی مجدد می تواند تغییرات و تفاوت های حاصل شده در ایران، نحوه زندگی امروز و امید به فردای ایرانیان و خاصه نسل جوان و آینده ساز ایران را به تصویر کشد و نمایان سازد. نتایج پژوهش حاضر قادر خواهد بود تا نقشه راه برای امروز و فردای ایران و نحوه مبارزه را مشخص تر کند.

پیشاپیش از چند دقیقه وقتی که میگذارید سپاسگزاریم.