شورای نگهبان مسیر تحریم انتخابات را آماده ساخت

نوشته شده توسط admin در 17 آوریل 16

شماره:       ۱۱۴/م/۲۹۷

تاریخ:        ۱ خرداد ۱۳۸۴

۲۲ می ۲۰۰۵

 

 

دقایقی پیش خبرگزاریهای معتبر جهان، تصمیم شورای نگهبان مبنی بر تأیید شش نفر از ۱۰۱۴ نفرثبت نام شدگان را اعلام داشت که بدین ترتیب ۵۰ درصد از تأییدشدگان پاسدار و سرپاسدار هستند.

سخنگوی شورای نگهبان یک روز قبل از این اعلام رسمی –  ۳۱/۲/۸۴ –  بر دو نکته تأکید نموده است:

  1. اعلام رسمی اسامی داوطلبان صاحب صلاحیت روز سوم خرداد ماه خواهد بود
  2. شرایط لازم برای احراز صلاحیت کاندیداها با اعلام نظر ۷ نفر از ۱۲ نفر اعضای شورای نگهبان بانجام خواهد رسید.

سخنگوی شورای نگهبان امروز پس از اعلام  نام ۶ نفر صاحبان صلاحیت اعلام داشت که این ارزیابی  “با اختصاص بیش از ‌٢۵٠٠ نفر ساعت طی جلسات گوناگون انجام پذیرفت”.

انجمن پژوهشگران ایران در این زمینه تلاش اعضای شورای نگهبان را که توانسته اند در هفت روز گذشته هر یک نفرشان باذاء هر ۲۴ ساعت ۵۱ ساعت کار مستمر و مفید انجام دهند را مورد تقدیر قرار میدهد. ( اگر تمامی ۱۲ نفر هم رأی داده باشند بمعنی این است که آنها در هر ۲۴ ساعت حدود ۳۰ ساعت  (( ۲۹٫۸))  کار کرده اند)

انجمن پژوهشگران ایران به کلیت نظام جمهوری اسلامی هوشدار می دهد که مردم ایران و حتی همان ده درصدی هم که بدلیل حفظ منافع خود به رژیم وابسته هستند، از این  خیمه شب بازی ها به تنگ آمده اند و بیشتر از همیشه به استقرار آزادی، دموکراسی و حکومت مردمی پایبند گشته اند که نخستین گام آن تحریم انتخابات فرمایشی ۲۷ خرداد خواهد بود.

انجمن پژوهشگران ایران اعتقاد راسخ دارد که تنها با پایداری و مقاومت و مبارزات تمامی مردم ایران بوده است که رژیم جمهوری اسلامی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

بدون هیچ گونه تردیدی پله بعد از نا امیدی، امید  نام دارد.

انجمن پژوهشگران ایران