شیوه کار: دعوت از صاحب‌نظران برای شرکت در گردهم‌آیی های بین المللی

نوشته شده توسط Admin در 28 فوریه 24

شیوه کار انجمن پژوهشگران ایران در دعوت از صاحب‌نظران برای شرکت در گردهم‌آیی ها بر مبانی زیر استوار است:

 1.    اعلام کتبی همراه با ارسال خلاصه ای از نقطه ‌نظرها در باره موضوع مورد بحث باضافه یک قطعه عکس و بیوگرافی مختصر.(تایپ شده در برنامه مایکروسافت ورد و ارسال از طریق پست الکترونیکی aci@aciiran.com)

۲٫    پس از پذیرش، ارسال مقاله کامل (بین دو تا پنج هزارکلمه) که باید حداقل چهار هفته قبل از تاریخ برگزاری نشست و گردهم آیی به انجمن پژوهشگران ایران رسیده باشد. به این ترتیب امکان ترجمه و تنظیم برنامه نشست بوجود خواهد آمد. انتظار کمیته بررسی، وجود بار علمی و ارائه نظریه‌های نو، مثبت، و مبتکرانه در مقالات می‌باشد. (تایپ شده در برنامه مایکروسافت ورد و ارسال از طریق پست الکترونیکی aci@aciiran.com)

۳٫     مدت سخنرانی در چهارچوب مقاله ارائه شده، بین ده تا پانزده دقیقه و مدت لازم برای سؤال و جواب و توضیحات اضافی پانزده دقیقه می‌باشد که ممکن است بطور فردی و یا در قالب یک پانل انجام شود.

۴٫    زبان کنفرانس فارسی خواهد بود ( مگر اینکه بنا به نیاز کنفرانس، زبان دیگری هم قید شود)

۵٫    مقالات ارائه شده مطابق برنامه انجمن پژوهشگران ایران در پایان هر گردهم‌آیی بصورت کتاب مستقل و با قید نام صاحبان مقاله چاپ و منتشر خواهد شد.

۶٫    کنفرانس های انجمن پژوهشگران ایران تا به امروز با همت داوطلبانه و پشتیبانی مادی و معنوی دوستان و همراهان ما برگزار شده است. هزینه رفت و آمد و اقامت برای شرکت در هر یک از جلسات به‌عهده شرکت‌کنندگان خواهد بود.

۷٫ در صورت پذیرفته شدن چکیده مقاله، بنا به درخواست، شما می‌توانید نامه پذیرفته شدن در نشست و دعوت به آن دریافت کنید. این نامه را می‌توانید برای تسهیل فرایند ویزا به کار بگیرید.