هشدار انجمن پژوهشگران ایران به آن گروه از فرماندهان و افراد سپاه پاسداران که در خط مردم هستند و خود را پاسدار ملت می دانند

نوشته شده توسط admin در 17 آوریل 16

شماره:       ۱۲۵/م/۳۱۴

تاریخ:        ۲۰ دی ۱۳۸۴

۱۰ ژانویه ۲۰۰۶

 

سقوط پی در پی دو هواپیمای نظامی با علل و دلایل پوچ و واهی ما را بر آن داشت که در این مرحله از جنگ قدرت در دو جناح اصلی رژیم، به تمامی پاسداران و فرماندهانی که خود را حامی و پاسدار ملت می دانند هشداردهیم که برای حفظ جان خود و نقش حساسشان در آزادی و رهائی هر آنچه سریع تر ملت ایران، بیشتر از پیش مواظب دسیسه های رژیم باشند که در این میان قربانی جنگ قدرت نشوند. چرا هیچ کدامشان ابائی ندارند که طرفداران گروه مقابل و افراد بی طرف را از ترس ملحق نشدن به دشمن خودشان از میان بردارند و بدین ترتیب خطر هر چه نزدیکتر شده است.

دو واقعه تاسف بار گذشته نشان داد که گروه نخست ( روزنامه نگاران ) در زمره “افراد مزاحمی” بودند که می توانستند مسائلی را بر ملا کنند، کما اینکه آقای احمدی نژاد در آستانه در دست گرفتن قدرت اعلام داشت که هیچ روز نامه نگاری نباید در هیئت دولت حضور پیدا کند و دولت هر زمان که تصمیم گرفت خود، خبر را در اختیار قرار خواهد داد .  گروه دوم فرماندهان و خاصه فرمانده نیروی زمینی سپاه بود که حدود سه ماه پیش از سوی آقای خامنه ای جایگزین شده بود.

هشدارما با آگاهی بدین مهم می باشد که شما نظامیانی هستید که بدلیل مقررات حاکم و بطور طبیعی دارای محدودیت هائی نیز می باشید  ولی نباید فراموش کنید که این مرحله، مرحله مرگ و زندگی است وباید توجه داشت که همیشه زندگی بهتر از مرگ است چرا که در زنده بودن است که شما می توانید از خانواده خود نگاهداری کنید و به یاری مردم بشتابید.

فراموش نکنید که:

  •  فرار از دسیسه های میان دو جناح بنفع شما، خانواده و فرزندان شما  و در نهایت تمامی مردم ایران است
  • هوشیار بودن به نوع ماموریت ها در موقعیت حاضر بسیار مهم وضروری است .
  • حتی اگرضرورت در سرپیچی کردن از ماموریت های مشکوک، فرار از خدمت، و مخفی شدن باشد، اطمینان خاطر داشته باشید که جایگاه شما در آغوش ملت است و این عمل در زمره مهمترین وظایف فردی، ملی و میهنی  است.  با تمام وجود به مردم اعتماد کنید.

انجمن پژوهشگران ایران با یادآوری مطالب بالا تاکید دارد که مردم ایران همیشه قدرت تشخیص خادم و خائن را بخوبی داشته اند.  ایران خادمین ملت را رها نخواهد کرد و در دامان خود حفظ  خواهد نمود.  فراموش نکنید که مردم ایران بشما پاسداران واقعی خود نیاز فراوان دارند.

 

انجمن پژوهشگران ایران